11/21/2014

Insta-Time

Einige von euch wissen vielleicht schon, dass ich einen Instagram Account besitze. 
Wenn nicht, hier könnt ihr ihn euch ansehen und mir auch gerne folgen!
Ein paar Fotos die ich auf Intagram gepostet habe, habe ich hier auf meinem Blog nicht gezeigt. Deshalb dachte ich mir, ich mache einmal einen Post dazu um euch diese nicht vorzuenthalten!

Rarrrr- a vampire at the 31st in october

I want to have this bag! RIGHT NOW! New York- Post is following!

Broadway with the girl! New York- Post is following!

Enjoying the time with my cat!

The best breakfast! Yummmmmy

Had an amazing day with my girl! xo
Esssies 'Partner In Crime"
Even my cat loves my new nailpolish from essie! I think she devises a "master plan" to get the little bottle... Ich komme morgens rein und was seh ich da?! Meine Katze hat sich meinen neuen "Master Plan" gekrallt!! Sie tut nur so unschuldig!

I want to back to Grand Canaria so bad!

Studying... Das wird in nächster Zeit der Ort werden, an dem ich die meiste Zeit verbringen werde...

Take or toss?!

Gotta love my Essie 'Master Plan' for the autumn season!

A little walk never killed anyone... ;)

I think i am obsessed with Essies right now! 'Play date'

Some nuddles with white truffle! Yummmmy

The autumn is finally here. It's getting colder. The winter is coming...


Habt ein wunderschönes Wochenende ihr lieben!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen